Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Visa er KS-Kalender .

Diskussion i 'Diskussion' startad av rogart-63, 1 januari 2015.

1. rogart-63
    Trådstartare

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    1 januari idag . Nu har kalendern kommit upp på väggen .

DSC02374.JPG

obiwan, Empa, jabla och 4 andra gillar detta.
  2. laketwig

laketwig Friends of KS

Från:
    Schaffhausen
    Som sagt igår så byter jag veckans klocka varje fredag. Nu fick jag och yonsson , som har lovat att prova en månad, ett perfekt hjälpmedel för att hålla rätt på ordningen ... ;)

Samling på KS-kalender.jpg

Edit: Fan ..., nu vet ni ju vad som kommer att komma i fredagstrådarna framöver ... :banghead:

RicVin, obiwan, par och 8 andra gillar detta.
  3. Onelund

Onelund Biskop

Från:
    Småland
    Snyggt

Jag har fortfarande inte fått upp en kalender för eget bruk, posten har dribblat så hittills 3 pers inte fått sina kalendrar och jag är 100 på att jag skickat, har ett fåtal i en kartong som jag nu kanske måste skicka iväg, verkar som jag blir utan kalender i år :)

4. rogart-63
    Trådstartare

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Trist . Hoppas dom dyker upp efter helgerna .Lovar att posta en bild varje ny månad iallafall :)

theargonaut, laketwig och Onelund gillar detta.
  5. Guinness

Guinness Borgare

Från:
    Umeå
    Tråkigt när posten lyckas missa så många, jag fick inte min första heller utan den andra kom fram. Tack för allt arbete med kalendern!

6. Barda

Barda Friends of KS

Min ligger på kontoret och skall sättas upp på lämplig plats. Bild kommer!

7. Omen

Omen Goldmember

Mina 2 ligger hemma i Svedala och väntar, åker upp så fort familjen solat färdigt!..:)

obiwan gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield