• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa era IWC Aquatimers!

egbert

Panerai
Jag är så nöjd med min IWC Ingenieur 3239 och har så positiva känslor för märket att jag även sneglar på lite andra modeller. Börjar bli lite sugen på en Aquatimer Chrono. Gärna med orangea inslag,

som ref 376703 på länk
image.jpg


eller ref 378101 Costeau Divers på gummi
image.jpg


Snygga på bild iallafall tycker jag! Någon på forumet som sitter på en AT Chrono? Visa den! Alla bilder på Aquatimers i verkligheten samt glada tillrop uppskattas - fire away!

Bilder ovan oblygt knyckta från nätet.
 

egbert

Panerai
Gillar IWC Aquatimers, men går inte igång på dykarklockor med chrono personligen men dom utan är niiiice....
Förstår hur du tänker. Vem behöver liksom en chrono på dykturen, klockar man varvtider på hajarna som cirklar runt en?? Å andra sidan tycker jag att det kan vara det bästa av två världar om det görs på rätt sätt, och det tycker jag att IWC har lyckats med i sina AT:s.
 
Topp