• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🔩 Visa era lume-shots

Jonaz

Rolex
swingminx skrev:
En bild pÄ min Lum-Tech M52 Tungsten som kom igÄr :)

IMG_0887_zpsb4118068.jpg

Snygg!

Kontrar med en egen:



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1355917259.018547.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1355917259.018547.jpg
    71.2 KB · Visningar: 629
Dags att lyfta denna trÄd lite, Fördelen med strömavbrott Àr vÀl att man kan ta fram kameran och testa nÄgra lum skott!

Lume1.jpg


lume2.jpg


lume3.jpg


Lume4.jpg


Mvh
Anders P
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Desmond_Malone skrev:
Dags att lyfta denna trÄd lite, Fördelen med strömavbrott Àr vÀl att man kan ta fram kameran och testa nÄgra lum skott!

Lume1.jpg


lume2.jpg


lume3.jpg


Lume4.jpg


Mvh
Anders P

Bra tryck dÀr! :) Har tyvÀrr inte hunnit "ladda" upp klockan men tÀnkte bidra till trÄden med en liten bild.

IMG_4097_zps69c41065.jpg
 

RosaCasio

Cartier
Sambon Àr bortrest och dÄ fÄr man lite extra tid.

la 4 klockor under en LE lampa i 25 minuter, sen in i garderoben för att fotografera med vÀrldens sÀmsta rosa casio digital kamera.

Under solning
2llhrvt.jpg


BĂ€sta fotot :?
iog5y1.jpg


FrÄn vÀnster
5mww48.jpg


FrÄn höger
2e33dp3.jpg


Förflyttad till mörkare plats i garderob. frÄn vÀnster Helson, Citizen, Omega, Victorinox
x35umf.jpg


NÀr tjejen kommer tillbaka ska hon fÄ visa mig hur hennes systemkamera fungerar, blir kanske bÀttre bilder dÄ.
 

meo_swe

Audemars
Gav mig pÄ att fota min SKX007 för att fÄ ett bra Lumefoto. Nu blev resultaten inte helt ninja, men förhoppningsvis sÄ Àr de inte helt kassa..

DSC_0208_zps5cf866ad.jpg


DSC_0224_zps1a8fda44.jpg


DSC_0217_zpsff636684.jpg


DSC_0227_zps8363f117.jpg
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
meo_swe skrev:
Gav mig pÄ att fota min SKX007 för att fÄ ett bra Lumefoto. Nu blev resultaten inte helt ninja, men förhoppningsvis sÄ Àr de inte helt kassa..

DSC_0208_zps5cf866ad.jpg


DSC_0224_zps1a8fda44.jpg


DSC_0217_zpsff636684.jpg


DSC_0227_zps8363f117.jpg
Sjyssta foton! Seikos luminova Àr verkligen nÄgonting extra.
 
V

Viggen

Guest

J*klar, detta foto fÄr en att villja köpa en MM300 bara för att plÄta lume. :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det ser i och för sig ut som om fÀrgerna Àr förstÀrkta i photoshop pÄ den bilden, men hÀr Àr ett helt oredigerat, som jag tog med iphonen, nÀr jag gick in i tvÀttstugan. Bra Àr den, det kan jag intyga.

ynu2a5a7.jpg
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
yonsson skrev:
Det ser i och för sig ut som om fÀrgerna Àr förstÀrkta i photoshop pÄ den bilden, men hÀr Àr ett helt oredigerat, som jag tog med iphonen, nÀr jag gick in i tvÀttstugan. Bra Àr den, det kan jag intyga.

ynu2a5a7.jpg
Inte photoshop :p Àndrade bara kontrasten och fÀrgbalansen lite för att framhÀva lumen lite eftersom det Àr mulet och snövÀder idag dÀr ingen sol fanns som kunde lysa upp luminovan. Men belys den under en solig sommardag eller av xeonlampor sÄ fÄr man en lume som heter duga! :)
 
V

Viggen

Guest
Jag fÄr nog vÀnta ett bra tag innan det blir en egen MM300. Tills dess fÄr jag nöja mig med bl a min Lumi-Nox. :D
 

Bilagor

  • _DSC0006 (2).jpg
    _DSC0006 (2).jpg
    309.3 KB · Visningar: 360

Camo00

Patek
Re: Sv: Visa era lume-shots!

Viggen skrev:
Jag fÄr nog vÀnta ett bra tag innan det blir en egen MM300. Tills dess fÄr jag nöja mig med bl a min Lumi-Nox. :D

Riktigt skön nattklocka det dÀr! Bra nÀr man ligger och spanar, i skogen eller i sÀngen... :)
 
V

Viggen

Guest
Re: Sv: Visa era lume-shots!

Camo00 skrev:
Viggen skrev:
Jag fÄr nog vÀnta ett bra tag innan det blir en egen MM300. Tills dess fÄr jag nöja mig med bl a min Lumi-Nox. :D

Riktigt skön nattklocka det dÀr! Bra nÀr man ligger och spanar, i skogen eller i sÀngen... :)

Eftersom KS inte fanns i Jan 2011 sÄ firar jag 10Ärs jubileét av Desert Storm nu. ;)
Helt underbar att ha pÄ nattduksbordet och runt handleden. Kanske blir en till i framtiden, fast en annan modell. :)
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Visa era lume-shots!

Skön lume i nya Bernhardt-dykaren. HÀr laddad tre sekunder under en lÄgenergi-lampa...
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1358199150154.jpg
    uploadfromtaptalk1358199150154.jpg
    13.9 KB · Visningar: 511
Topp