• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa era perlonband!

Camo00

Patek
Re: Sv: Visa era perlonband!

Undersköterskan skrev:
Camo00 skrev:
Men det finns ju tvådelade band av Perlon också?!

Jo, det är NATO-remmar med perlon-väv. Egentligen det allra bästa för oss NATO-nördar, men de är ju förtvivlat svåra att få tag i. Inte många som säljer dom. :|

Nej, jag menar tvådelade som vanliga läderband! Som sätts fast i varsitt bandstift. De ser ju ut som frågeställaren beskrev...
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
La en beställning nyss på 3 band på den där rackiga siten Yellys.ch... Helt ok pris, så jag slog till på svart, blått samt grått.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Den sajten var pre 2000. Återkoppla gärna hur det går med beställningen.
Ja den var craptastic! Vete fan vad som händer - jag la en beställning och valde paypal som betalningssätt. Men sen hände inget mer. Man brukar ju kopplas vidare till Paypal för att betala efter det. Vet inte om jag kommer få ett mail från siten som ber mig göra en manuell paypal-betalning... suck

Denna site verkar ju lite modernare - bra priser på Rios perlon:
http://www.uhrenteile24.de/product_info.php/info/p3837_Rios-114-Sailor-Perlonband.html
 

SJ Smythe

Cartier
58601F88-CFAA-4385-B27D-D2AD310B0557-9243-000011E2825F3F60_zps9c2b61eb.jpg
 

max

Dancing Queen
Den sajten var pre 2000. Återkoppla gärna hur det går med beställningen.
Siten är gammal och urusel men de är alltid trevliga och skickar snabt så det är ingen fara :)

Har några men har aldrig använt dem, här är en dålig bild på det grå :)

F4KDaKT.jpg



John R vet du vad det är för band du har där?
 

Erikd

Cartier
Är ju definitivt inte min bild men det framgår ju också samt tror att de flertalet av er sett den men herrej'vlar vad snyggt! Till er med helgulds Sub eller GMT kanske det är ett tips...
 

Målarn

The Steak
Är ju definitivt inte min bild men det framgår ju också samt tror att de flertalet av er sett den men herrej'vlar vad snyggt! Till er med helgulds Sub eller GMT kanske det är ett tips...


Jag har redan frågat Wesley och han kunde inte styra fram en grön som skulle matcha min GMT :(
 

max

Dancing Queen
Sorry, men perlonband är helt obegripligt. Lite som att ha gardiner med potatistryck. Men visst, mysprogga ni med era semivirkade klockarmband... :p
haha kan hålla med, tycker det är snyggare på bild än i verkligheten :D
Fast å andra sidan tycker jag nato är ganska kass det också, ändå har jag ett tjog av båda varianterna hemma som bara ligger och skräpar :p
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Tror mina från yellys.ch kommer idag, de skickade snabbt så det verkar lovande.

Har subbens länk inne på kärleksutövning på Rob, så det vore ju mumma om jag kunde ha lite roliga substitut under tiden
 
D

Deleted member 1265

Guest
Vekligen många snygga kombinationer i tråden!
 

Sond

Patek
Ja den var craptastic! Vete fan vad som händer - jag la en beställning och valde paypal som betalningssätt. Men sen hände inget mer. Man brukar ju kopplas vidare till Paypal för att betala efter det. Vet inte om jag kommer få ett mail från siten som ber mig göra en manuell paypal-betalning... suck

Denna site verkar ju lite modernare - bra priser på Rios perlon:
http://www.uhrenteile24.de/product_info.php/info/p3837_Rios-114-Sailor-Perlonband.html
Måste få fråga hur det gick. Jag gjorde samma som du. Paypal och sedan... inget. Hur gjorde du betalningen?
 
Topp