• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa Era prylar.

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
:)

860165C7-AA88-415C-B9A0-054AAC0F89B6-441-0000002CE290A019_zps8f5ad276.jpg

Jag vill med ha....Vem ska man muta med andra saker för att få lite roligt merch? :D
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Nyckelringar och manschettknappar tycker jag funkar.

Njaaae, En penna! Dit skulle jag kunna sträcka mig (Om den är gratis). Nyckelringar och manschettknappar tycker jag ligger i gränslandet. Förstår absolut att människor gillar prylarna, och vissa grejer tycker även jag är snygga. Men JAG kan inte riktigt komma ifrån att JAG tycker att det blir lite för mycket. Tycker personligen att klockan skall få tala!
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Visst det blir till viss del vräkigt. Men en schyst väska med en liten logo på t.ex den Charles_ la en bild på.
Varumärkena är ju rätt duktiga på att smyga med reklam mer eller mindre diskret.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Visst det blir till viss del vräkigt. Men en schyst väska med en liten logo på t.ex den Charles_ la en bild på.
Varumärkena är ju rätt duktiga på att smyga med reklam mer eller mindre diskret.

Absolut, det finns grader i helvetet. Väskan var grym, och hade den varit från Sandqvist hade jag kanske köpt den.
Jag kanske är fånig.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Handlar ju om vad man vill bli associerad med, håller med att en Rolex på armen, en badväska & en solhatt med både text & krona kan kännas för mycket. Men en diskret brandad produkt tycker jag är helt ok, men vi är alla olika.
Fokus ska ju som sagt vara på klockan :)
 
fw3r3kD.jpg


Jag använder min påfyllningsbara roller-ball från ORIS varje dag - bland de bästa reklampennor jag någonsin fått - tillsammans med en Omega och en Maurice Lacroix ;-)
Och Breguets lilla anteckningsblock med kalender och 4GB USB-minne är mitt intervju-block för stunden - väldigt smidigt format!
 
Topp