Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Visa era Spezimatics!

Diskussion i 'Vintage' startad av JWS, 25 december 2013.

1. JWS
    Trådstartare

JWS Bonde

Från:
    Kungliga huvudstaden
    Vet att dessa inte är sjusärdeles heta på marknaden, men jag gillar verkligen mitt Östtyska "kvalitetsur". Köpt för en spottstyver, renoverad av Werner för 4 ggr så mycket som klockan kostade. Nu luftas den lite då och då när andan faller. Några fler som har Glashütte Spezimatics?

jabla, eriksson850, jakob.dala och 5 andra gillar detta.
  2. fc2

fc2 Borgare

Risk för att detta kan bli en kort tråd...

Är det radiumvisare?

3. Karatekid

Karatekid Biskop

Från:
    Lund
    måste säga att den är jävligt cool, var nära för några veckor på att slå till på en på ebay men det blev inte av:/

4. Hardy

Hardy Thug

Från:
    och till
    du har inte köpt den på tradera?

sålde nämligen min där i somras :)

5. JWS
    Trådstartare

JWS Bonde

Från:
    Kungliga huvudstaden
    Ha ha, ja - det verkar bli en kort tråd :)

Har ingen större koll på visare eller dyl. Köpte den inte på Tradera, men väl på auktion.