Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Visa upp era träningsklockor

Diskussion i 'Diskussion' startad av vonhall, 8 mars 2013.

1. vonhall
    Trådstartare

vonhall Friends of KS

Från:
    Lerum
    Efter att ha kört med iPhonen och Runkeeper/Strava några år så bestämde jag mig för att köpa en klocka för enbart träningssyfte! Hittade en begagnad Garmin 310 XT på fourmet som jag klippte direkt. Nu får jag ut både mer data och batteritid jämfört med att köra med iPhonen och hittills så är jag otroligt nöjd!

Så visa era träningsklockor nu!

2. DW6900MS

DW6900MS Biskop

Från:
    Borås
    Där jag tränar sitter klockan på väggen men ska knäppa ett foto nästa gång ;)

3. easy rider

easy rider Dead Man Walking

Bifogade filer:

4. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Såhär :)

5. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland

Forerunner 305 med pulsband.

6. JS

JS Friends of KS

Samma här:

7. _jonte

_jonte Friends of KS

Vart sugen på en träningsklocka ett tag nu men inte hittat nån jag gillar. Finns det någon som mäter puls direkt i klockan? Har inte hittat nån, men borde väl vara hyfsat enkelt?

8. naggge

naggge Friends of KS

Såhär såg det ut för en timme sen efter en timmes intervallträning

Bifogade filer:

9. Ninen79

Ninen79 Biskop

Från:
    Stockholm
    Kör denna...

10. TKVF

TKVF Präst

Från:
    Göteborg
    Det finns, har inget i huvudet nu. Men du får ingen bra mätning. Du skall använda ett pulsbälte över bröstet! OCh köp en med R-R-mätning så kan du få ut mer data i slutändan! När det gäller träningsklockor så ligger jag nog i framkant på forumet hur de fungerar och hur man använder dom! Har ett gäng hemma, är dock i huvudstaden nu och kan inte fota mina. Kör ett par Suunto, T4, Ambit bland annat.

Mårtenssons ur Brookfield