• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa visare som är blå

Sond

Patek
Då jag gillar båa/blånade visare tänkte jag att vi kunde visa dessa visare..:) Så lägg upp era blå visare så vi kan njuta av fulländad design. Det är ju ofta svårt att fånga dem på bild och själv tar jag 99% av mina klockbilder med en iPhone så kvaliteten är så klart sådär. Även om jag blev nöjd med fotot på min Air King.
25c4c18d-cb23-4b4a-9681-0d99e7ee9c6c.jpg


JLC Reverso Duo. Inte lika bra bild, men blå visare.

7CC813E2-0D9C-4850-BEFE-DC4B956E3895.jpg


Edit: tog bort en bild där visaren inte så blå ut när jag publicerade bilden.
 

DrDre

Patek
Här kommer mina två bidrag till uppropet:
Först en Kemmner Marine. Jäkla trevlig klocka som kostar "nästan ingenting" men som ändå får en hel del tid på armen.



Nästa är bröllopspresenten



och den tredje är en stulen bild av en klocka som finns med på min short list över nästa inköp

 

Sond

Patek
Fotade min Air-King idag för att lägga upp den i dagens. Av en ren slump blev det ett perfekt foto där man ser den blå visaren. Jag såg inte det från början. Men postar den även här för att det blev så bra..:happyhappy:
480E0110-B039-4668-B2F1-F5F38B52E45F.jpg
 
Topp