• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vit Nato bra eller anus ?

calzone

Vacheron
Hej vad tycks ? Matchar den vita Naton eller borde jag testa något annat ?

1acc8593311c29e588f2227aae4253be.jpg
 
JakobZ skrev:
masterkiller skrev:
Funkar bra..............................................................................i Örebro :lol: dvs testa annat.... :cool:

Haha vad menar du med det?

Att Örebroare verkar gilla vitt, vita skärp, vita loafers, och vita klockarmband, kolla nästa gång du ser en Örebroare som ska ut och Schteeka i Sthlm (ev vita jeans oxå, MED bootcut)) :lol: , dvs samma bevisnivå att vi VET att alla Jööteborgare fiskar räkor och gillar Breitling...

(och att alla stockholmare har kotlettfrillor)
 

Barda

Cartier
masterkiller skrev:
JakobZ skrev:
masterkiller skrev:
Funkar bra..............................................................................i Örebro :lol: dvs testa annat.... :cool:

Haha vad menar du med det?

Att Örebroare verkar gilla vitt, vita skärp, vita loafers, och vita klockarmband, kolla nästa gång du ser en Örebroare som ska ut och Schteeka i Sthlm (ev vita jeans oxå, MED bootcut)) :lol: , dvs samma bevisnivå att vi VET att alla Jööteborgare fiskar räkor och gillar Breitling...

(och att alla stockholmare har kotlettfrillor)

Säger man något tre gånger så är det sant...
Smlänningar är snåla, skåningar burdusa och örebrore gillar vitt...
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Smlänningar är snåla, skåningar burdusa och örebrore gillar vitt...


Vitt Nato fungerar väl bra på sommaren i vissa sammanhang och enligt regel alltid i Örebro?
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Lite OT, men drar mig till minne att någon här på forumet sportade ett rosa Nato för ett tag sedan ;)

Skippa det vita, lär vara en mardröm att hålla rent plus det hela Örebroare temat ska du nog hålla dig ifrån, om du nu inte är från Örebro ;)
 
V

Viggen

Guest
Snyggt! Men som den Smålänning jag är så skulle jag inte lägga pengar på ett vitt band. ;)
 
Topp