• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

VM - Matcha Matchen!

almeyero

Panerai
Då är snart dags för reprisen av VM-Finalen 2010. Lillebrorsan har dåligt omdöme och håller på Spanien, dock är San Miguel en höjdaröl! Själv drar jag på mig Hollandtröjan och sänker en Heineken.

Skål!

holland.jpg
 

Totte

Panerai
Det börjar dra ihop sig! Om mindre än sex timmar smäller det! Handen på hjärtat, varken England eller Italien ligger på plus i min bok. Men det skall bli sjukt spännande att se dessa två giganter gå loss i Bikram-fotboll :)
image.jpg

Det lär gå åt en och annan Resorb i värmen :) Må det minst svettiga laget vinna! Game On!!!
image.jpg
 

almeyero

Panerai
Det börjar dra ihop sig! Om mindre än sex timmar smäller det! Handen på hjärtat, varken England eller Italien ligger på plus i min bok. Men det skall bli sjukt spännande att se dessa två giganter gå loss i Bikram-fotboll :)
image.jpg

Det lär gå åt en och annan Resorb i värmen :) Må det minst svettiga laget vinna! Game On!!!
image.jpg



Italienbandet var magiskt!!! Var har du fått det ifrån? :wideyed:
 

Totte

Panerai
Ännu ett tungviktsmöte på gång! Är forfarande vred över Ronaldos tilltag i play-off'en. Så man får måg hålla på surkålsgänget :)
image.jpg
 

almeyero

Panerai
Gillar inte Argentina överhuvudtaget men jag älskar den här mannen så jag får väl hålla på dom ikväll.

bild (9).JPG
 
Topp