• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Vostok Amphibia "Ministry Case"

Vostok Amphibia 710916 säljes.
710 = boettform (denna kallas ofta ministry case)
916 = tavla

Rolig ryss-dykare som jag köpte ny i höstas (typ september/oktober) och med utbytt bezel från am-watches. Går förvånansvärt bra! (Tappar ca 5-10 sekunder per dag men tar igen en del på natten om den får vila med tavlan upp).

Bra skick men en del små hairlines finns om du verkligen vill se dem. Gällande lumen så är den värdelös, lyser bara jättesvagt en kort stund. Lume-pluppen på bezelen har jag redan lyckats tappa (busade med 1-åringen i soffan) och för att det inte skulle bli ett hål där så fyllde jag i med lite lim. Det blev jättefult. Nu vet du...

550 kronor skickat, ingen retur. (Plastboxen, som hade spruckit vid leveransen, samt den värdelösa original-länken ingår. Inget annat band).
Kan även tänka mig byte med pengar emellan mot en Citizen Aqualand av rätt modell.

DSC_0108.JPG
DSC_0103.JPG
DSC_0078.JPG
 
Topp