• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Vostok Komandirskie

audotcom

Panerai
Jahapp, då ska den säljas. Jag trodde vi skulle erövra världen tillsammans men så blev det icket. Nytt på ingång så denna får gå. En Vostok komandirskie med okänt årtal, -70 -80 tal kanske. Vet inte så mycket om klockan egentligen men tycker den är stenhård. Klockan är märkt med "3aka3" vilket betyder att den är beställd av Sovjets krigsministerium en gång i tiden. Lumen är stendöd. Tiden är inte uppmätt men tycker att den håller tiden förvånansvärt (!) bra för att va en gamal rysk manuell dinka. Baklocket sitter löst och jag fattar inte hur man får dit den igen men det förstår nog många bättre än mig. Kommer på ett orange 18mm Nato.Hade tänkt mig 450kr skickat för den här pärlan. Ingen retur.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp