• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Vostok vintage-dykare.

mosse

Omega
Säljer en stenhård Vostok dykare från 80-talet. Klockan har krackelerad tavla och vridning vilket ger den en skön vintage-look! Ett kraftigt kupat plexiglas och en rasslig originallänk med alla länkbitar. Klockan har självklart repor, skönhetsmärken och patina, men detta hör ju till på en vintage dykare imo! Hittar en ytlig "swirl" på plexit mellan min 01-05, (gick ej att fånga på bild) inget som jag tänker på och går att polera bort. Ett skrapmärke precis under "B" i Boctok. Visarna - som är korrekta, har förmodligen bytts ut någon gång, därav den något ljusare nyansen på lumen, men inget som stör. Ca 40 mm exkl. den karaktäristiska skruvade kronan. Inga tillbehör eller servicehistorik!

Klockan har varit vattentät till 200m. Detta kan jag ej garantera, men har duschat med den otaliga gånger utan problem.
IMG_0103.jpg

IMG_0104.jpg

IMG_0105.jpg

IMG_0106.jpg

IMG_0107.JPG

IMG_0111.jpg


Pris: 850kr ink vaderad vanlig postfrakt, kan läggas till extra för REK.
Retur: Full retur inom 2 dygn efter uthämtning exklusive samtliga fraktkostnaden om ej som beskriven.
Förutsatt att klockan är som jag lämnade den ifrån mig.
Bytes: Allt vintage av intresse, även band/länkar ? PMA!

Mvh Måns
 

Bilagor

  • IMG_0108.JPG
    IMG_0108.JPG
    103.3 KB · Visningar: 71
Topp