• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Vostok vintagedykare - renoveringsobjekt

OSKEEER

Friends of KS
2-Faktor
Hej,

Klockan såldes i början av december 2015, men när jag skulle packa klockan märkte jag att den ej fungerade - den tickade igång men stannade snabbt därefter! Det blev således ingen affär och sedan dess har den legat stilla i min låda.

Nu när jag tog upp den tickade klockan igång men den stannar ibland när man skakar på handleden, för att sen hoppa igång igen när man skakar igen.

Säljer därför klockan utan några garantier på funktion, något för den händige att rätta till och därefter njuta av en fin gammal ryss

Se information om klockan nedan:

Till salu är min Vostok Dykare från 80-talet.
Klockan har en krackelerad tavla och vridning. Ett kraftigt kupat plexiglas och en rasslig originallänk med alla länkbitar. Som ni ser på bilderna så har klockan märken och repor, vilket jag bara tycker är charmigt på denna klocka.

Ett skrapmärke precis under "B" i Boctok. Visarna - som är korrekta, har förmodligen bytts ut någon gång, därav den något ljusare nyansen på lumen, men inget som stör. Ca 40 mm exkl. den karaktäristiska skruvade kronan. Inga tillbehör eller servicehistorik!

Ingen retur då denna säljs som ett renoveringsobjekt
Pris: 300kr inkl frakt i postens vadderade kuvert

20150912_083906.jpg


20150912_084009.jpg


vostok1.JPG

Tack på förhand köpare och tack KS för annonsplats
Med vänliga hälsningar Oskar

Såld tack KS och tack till köparen
 
Senast ändrad:
Topp