• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

card

frasse

Cartier
Köpte en Breitling colt chronomat i 10-15000klassen. var i utlovat skick och alla små märken hade han fotat nog så att jag inte fick mig någon överraskning när jag öppnade paketet.
tog bara en dag från det jag fört över pengarna tills jag hade klockan i handen. bra förpackat var det med.

Goodguy.
 

Knypplarn

Cartier
Har köpt klocka för sexsiffrigt belopp av @walle77 , affären gjordes upp f2f och det ingick en kaffe. Väldigt hjälpsam och trevlig säljare som svarar snabbt med efterfrågad information. Skulle gärna göra affär med walle77 igen!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Köpte läderband med viklås till min Breitling Chrono Cockpit, av walle.
Hur smidigt och bra som hellst.
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Snabb & smidig affär :) möttes f2f över en öl och hade en trevlig pratstund som resulterade i att vi båda hade nya klockor! (100k+)
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Möttes f2f för en affär i det högre prissegmentet. Rak och snabb kommunikation och ett trevligt möte. Skulle gärna göra affär igen! 110% goodguy!
 

Kawe

Omega
10 poäng hela vägen. Trevlig och tydlig kommunikation. Gör gärna affärer igen med denna herre :).
 

oystercase

Cartier
Köpte day date i platina (200k) av walle77.
100% goodguy och inte bara det utan extremt trevlig och fixade och donade så affären så skulle gå extra smidigt på alla sätt och vis långt utöver vad man kan begära.
 

Time is now

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Köpte ett ur i högre prisklassen av @card, 100% GG. Affären skedde F2F, allt som beskrivit och ett trevligt samtal. Ser fram emot fler affärer :)
 
Topp