• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watch for a Champ

P

Philippe Stern

Guest
WBC Världsmästaren Badou Jack bär DD? #glitter #blingbling
image.jpg
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Man ser vem han brås på.. :)
Synd att han är såpass underskattad här i Sverige, okänd nästan.. Klockan var dessutom en present från Floyd tydligen.

edit; närbild på strösslet
11195853_1462260567398808_307369162_n.jpg
 
WBC Världsmästaren Badou Jack bär DD? #glitter #blingbling
image.jpg

Skönt bling, dock lite för mycket för min smak :)

Mayweather är tydligen rätt givmild med sin förmögenhet och delar gärna med sig till nära och kära.

Och vad gäller burgarna så är BunMeatBun fortfarande bäst, men då har jag å andra sidan inte testat Oljebarens burgare som skall vara något i hästväg.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Skönt bling, dock lite för mycket för min smak :)

Mayweather är tydligen rätt givmild med sin förmögenhet och delar gärna med sig till nära och kära.

Och vad gäller burgarna så är BunMeatBun fortfarande bäst, men då har jag å andra sidan inte testat Oljebarens burgare som skall vara något i hästväg.

Varit och ätit Oljebarens burgare flera gånger utan att veta att den anses bra. Personligen tycker jag den är tämligen intetsägande.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Har du testat Burgers and Beers lite längre in på "Röris"? Helt ok tycker jag. Dock är BunMeatBun fortfarande bäst av de jag testat.
Hört bra om dem och skall testas
Gör det inte!

Käkade där för ca 2 månaders sen, inte ett dugg imponerad. Oljebaren är fortfarande än av de bästa i STHLM.

Dock kan servicen vara sisådär. Tjejerna i servisen gillar att snacka med varandra och kolla Iphone så de glömmer ofta bort gästerna.
"Känner" en av tjejerna, du är spot on med din beskrivning ;)
 
Topp