• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watch viewer

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Visst är det roligt. En Aqualand där inunder va? Fult, men roligt. Ungefär som dom där läderskydden dom har på klockorna i The Outback Australien.
 

Bilagor

  • m36GR0LtC6v5Z3HzxHnMSDA.jpg
    m36GR0LtC6v5Z3HzxHnMSDA.jpg
    9.6 KB · Visningar: 57

Glidarn

Omega
Trodde de där jackorna mest var för folk som har ett intresse av att kunna vara anonyma på fotbollsläktaren. Inte fett äkta klocknördar.
Då har du ingen uppfattning om hur det ser ut på en ståplatsläktare. Varit på fotboll någonsin eller tar du ditt påstående från Aftonbladet? För övrigt är det lite inskränkt att påstå att ett intresse för klockor inte kan kombineras med ett intresse för fotboll.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Då har du ingen uppfattning om hur det ser ut på en ståplatsläktare. Varit på fotboll någonsin eller tar du ditt påstående från Aftonbladet? För övrigt är det lite inskränkt att påstå att ett intresse för klockor inte kan kombineras med ett intresse för fotboll.


Äsch....Taskigt försök att ironisera över just den bild Aftonbladet ger.
Ironi funkar inte i skrift så det var dumt att ens försöka.

Gått på fotboll sedan mitten av 80-talet då jag släpade med min mor på matcher.
Säsongsbiljett sedan många år tillbaka. Innan köpte jag lösplåt till alla matcher.
Var iofs några år sen jag frekventerade klacken, men jag har aldrig någonsin suttit ner på fotboll.
Garanterat inte varit vare sig tyst heller.
Sportar dock hellre Sergio Tacchini och andra märken som andas tennis än CP Company och SI.

Jag gillar klockor så det vore dumt av mig att påstå att intressena ej går att kombinera.
 

Glidarn

Omega
Äsch....Taskigt försök att ironisera över just den bild Aftonbladet ger.
Ironi funkar inte i skrift så det var dumt att ens försöka.

Gått på fotboll sedan mitten av 80-talet då jag släpade med min mor på matcher.
Säsongsbiljett sedan många år tillbaka. Innan köpte jag lösplåt till alla matcher.
Var iofs några år sen jag frekventerade klacken, men jag har aldrig någonsin suttit ner på fotboll.
Garanterat inte varit vare sig tyst heller.
Sportar dock hellre Sergio Tacchini och andra märken som andas tennis än CP Company och SI.

Jag gillar klockor så det vore dumt av mig att påstå att intressena ej går att kombinera.

Budskapet kom fram ändå tydligen. Annars ber jag om ursäkt ifall inlägget lät drygt men man stöter ofta på folk som uttalar sig märkligt utan att först ha kollat upp ordentligt hur det ligger till (spec. när det gäller läktarkultur).
Kul att du är en engagerad supporter med klockintresse för då är jag inte ensam ;)
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Budskapet kom fram ändå tydligen. Annars ber jag om ursäkt ifall inlägget lät drygt men man stöter ofta på folk som uttalar sig märkligt utan att först ha kollat upp ordentligt hur det ligger till (spec. när det gäller läktarkultur).
Kul att du är en engagerad supporter med klockintresse för då är jag inte ensam ;)

Jag tyckte faktiskt det var lite underligt att du utgick från att den generella Aftonbladet-läsaren vet att CP Company Mille Miglia är en casualklassiker.
Skämtet kom tillbaka och sparkade mig i rumpan till slut.
Bra spelat min vän, bra spelat! :cigar:
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Watchviewers är guld! Aldrig fått så mycket kommentarer om en jacka någonsin, ifrån båda könen kan jag meddela. Gogglesen skippar jag dock till vardags men är uppskattade på krogen.
uI5MJLU.jpg

Skit quartz och en rutig duk i Rom.
GpixeqS.jpg

Certina diver tagen idag. Som ni kan se har jackan fått sig en omgång sen förra bilden..
 
Topp