• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchby10

Joppeman

Breitling
Jag gjorde en affär med Watchby10 förra veckan där han köpte en klocka utav mig. Köparen var väldigt trevlig och professionell, där jag som säljare kunde känna mig trygg. Sammantaget en mycket smidig affär! Jag har endast gott att säga om köparen och rekommenderar honom för framtida transaktioner. Tack!
 

Jompa99

Omega
Köpte en Oris Aquis av @Watchby10 på distans. En smidig affär och en trevlig kille.
Fick bilder på paketering och ständiga uppdateringar tills paketet var på posten. Väl paketerat och skick som beskrivet.
En goodguy. 👍🏻
 

larkad

Omega
Sålt en Breitling på distans till @Watchby10
Mycket trevlig och smidig kontakt via telefon och FaceTime samt affär.
Rekommenderas varmt. 100 % Good Guy!
 

SRBOT

Cartier
Sålt en Tudor till den mycket trevlige @Watchby10 . En jättetrevlig upplevelse från första kontakt tills klockan hamnat på rätt handled. GG, såklart :) 👍 Tack.
 

Staben

KS Explorer Club
2-Faktor
Frågat @Watchby10 om han ville sälja en klocka han äger utan att den var till salu.
Efter några veckor var det affär.
Har 100% gott att säga om killen. 10 solar av 10👌🏻
 

Gislerud

Breitling
Köpte en supersnygg Longines Hydroconquest av @Watchby10 och allt gick supersmidigt och proffsigt till.
Vi körde visning via Facetime. Sedan skickades klockan med spårning och allt såg perfekt ut. Mycket nöjd.
 
Topp