• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchhubs leveranstid?

tissoter

Audemars
De är ju näst intill billigast i världen och du hade klockan efter 5 dagar vilket borde ge en hel del pluspoäng. Att de inte orkar/hinner svara på dina tre mail utan prioriterar att skicka alla paket istället är ju både positivt och negativt. :)

Mina mail har de alltid svarat på så fort det blivit förmiddag i HK.
Jo då jag skrev ju att jag var nöjd i övrigt men gällande mejlen så har det varit förmiddag 5 ggr i hk under tiden hehe
 

Jonas.76

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Så kom äntligen paketet, i tisdags (7/4) ringde DHL och meddelade att jag hade två paket som skulle levereras.

Jag la beställningen 22/3.

Jag fick inget Dhl track id och fick svar på ett mail fr watchhubs. Men paketet med klocka kom fram!
 

Marcus A

Breitling
Funderar på att skicka efter en klocka från denna sida, finns det risk att man får betala mer än det priset man checkar ut med, d.v.s. till tullavgifter eller moms typ?
 

Herr_Katt

Cartier
2-Faktor
Beställde en klocka på fredag kväll. Fick den på måndagen. Använde DHL. Aldrig varit med om en så snabb leverans någonstans (förtuom sportamore som också skickade på en helg en gång)... Fick betala en liten slant i avgifter, tull och moms som kom som en faktura från DHL några dagar senare.
 
Topp