Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Watchout Magazine = annonsblad från Nymans

Diskussion i 'Diskussion' startad av koze, 27 september 2016.

1. koze
    Trådstartare

koze Stadsbo

Tänkte unna mig ett magasin och klockor som jag gör ibland och högg ett nummer av Watchout på Press Stop. Inser efter ett tag att jag just har betalat 100 kr för något som Nymans sannolikt ger bort gratis i butikerna eftersom det i praktiken är en katalog och information om deras urmakarverkstad, deras produkter för B2B, flera uppslag med mingelbilder från deras olika events, uppslag om deras egna smycksmärke Rare, återkommande information om märken som mig veterligen bara Nymans säljer i Sverige osv osv.

Jag har själv jobbat många åt med media och köpt utrymme, och i min värld borde hela tidningen annonsmärkas. Urk.

Fan vad många värdelösa klockmagasin jag har köpt genom åren, oftast är det lite plocksidor och nyheter från Basel mest för att kunna sälja lite annonser. Har ni tips på något som faktiskt är bra?

IMG_1429.JPG

2. Moorflax

Moorflax Friends of KS

Från:
    Norberg
    Watchtime är den enda klocktidning värd namnet.
    Går att prenumerera på för en hyfsad peng om man tar det på två år.
    http://www.watchtime.com/

WT_Sept-Oct_2016_Cover_FI-570x570.jpg

Camo00 gillar detta.
  3. koze
    Trådstartare

koze Stadsbo

Moorflax gillar detta.
  4. KenKun

KenKun Biskop

Nu vet vi varför ;)

image.png

5. Sonos