• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchout2015

watchdreamer

Panerai
Uppladdning

image.jpeg
image.jpeg
 

Rivalen

Rolex
Kollade prisutdelningen och på alla fina klockor. A Lange hade en jag gillade skarpt och Blancoain Fifty F är jag fortfarande tveksam till denna senaste modellen. Ibland pratar vi om Rolex ur olika aspekter, men den nya Yacnt-Mastern var nog den som bet sig fast mest. Gillade den gråaktiga matta vridringen Riktigt snygg och jag skulle kunna ha 37 mm med mina handleder. Killen från Krons Ur var supertrevlig.Kul som tusan var det - tyckte unga hustrun också. Edit - Tudorn med de blockiga markeringarna var skitsnygg, blåa javisst, men den i svart . mycket snygg och roligt att tavlan och visarna går i annan riktning än Rolexhärmet. Toppenfin.
 
Senast ändrad:

Apansson

Torpare
Mycket mycket trevligt event. Bra försnack innan också med alla. @Palenkovich är en jävla drömdejt ska ni veta. Alltid tryggt att ha @Compiss med sig också. Passade även på att stalka upp @leben. All in all, en riktig kalaskväll. @Echo Delta är som alltid ett fullblodsproffs.
Väldigt OT, men då folk verkar sugna finns här lite info och bild på svart BB. Ska tydligen presenteras nästa vecka.
http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=437267
@Zackarias Dullfiere :D
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
En annan får glädja sig åt alla fina bilder och att vi KS'are dominerade på uppslag100-101 i Watchout, men alltid finns det ett fyrtorn som stjäl all uppmärksamhet (@the quiet man ). Tänker inte kommentera sid 103...
 
Topp