• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

WatchTime ett år för $9.97

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Passa på att teckna en digital prenumeration på utmärkta Watch Time Magazines e-tidning!!

Specialerbjudande just nu, 10 dollars för ett år... :)

http://watchtime-shop.com/july04.html

Köpte en prenumeration i förrgår, men har bara fått en orderbekräftelse. Inget nummer eller kod att logga in med i appen så att man kan läsa tidningen. Antar att det skickas separat, men hur lång tid brukar det ta?
 

Camo00

Patek
Köpte en prenumeration i förrgår, men har bara fått en orderbekräftelse. Inget nummer eller kod att logga in med i appen så att man kan läsa tidningen. Antar att det skickas separat, men hur lång tid brukar det ta?
Jag var inloggad redan när jag drog ner appen, så jag vet inte...
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Köpte du som "Guest"?
Det gjorde jag och har samma problem...


Hmm, ja det tror jag. Men det kom både kvitto och orderbekräftelse direkt till mejlen, där det stod att de tar kontakt igen när ordern skickas. Men det kan ju inte vara något fysiskt i posten, måste väl bara vara en kod att mejla så att man kan kan logga in? Väntar veckan ut, sen får man väl mejla dem och fråga.
 

paradis

Audemars
En av dom bättre klock tidningar.........Watch Time Magazines, fast jag gillar den mera som vanlig tidning.
 

watchwelder

Friends of KS
Hmm, ja det tror jag. Men det kom både kvitto och orderbekräftelse direkt till mejlen, där det stod att de tar kontakt igen när ordern skickas. Men det kan ju inte vara något fysiskt i posten, måste väl bara vara en kod att mejla så att man kan kan logga in? Väntar veckan ut, sen får man väl mejla dem och fråga.

Exakt samma som för mig. Uppdatera gärna om det blir någon framgång och jag kan göra detsamma.
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Exakt samma som för mig. Uppdatera gärna om det blir någon framgång och jag kan göra detsamma.


Ok, har fått svar från WatchTime med ett prenumerationsnummer. De sade att jag borde ha fått det snabbare och beklagade förseningen. Ni andra kan ju också mejla dem på adressen i orderbekräftelsen om inget dyker upp. Funkade i alla fall fint att logga in nu och jag kommer åt alla nummer bakåt i tiden :).
Här är instruktionerna de skickade, ifall någon har ett prenumerationsnummer men inte får det att funka:

To access your subscription on the WatchTime app (on either iOS or Droid
devices), click "More" on one of the regular issues (not a special issue),
and enter your subscription number in the Login for Subscribers section.
You can also read the issues on your computer via our online archive,
where you login with the same number: http://watchtime.com/print-archive/
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
T
Ok, har fått svar från WatchTime med ett prenumerationsnummer. De sade att jag borde ha fått det snabbare och beklagade förseningen. Ni andra kan ju också mejla dem på adressen i orderbekräftelsen om inget dyker upp. Funkade i alla fall fint att logga in nu och jag kommer åt alla nummer bakåt i tiden :).
Här är instruktionerna de skickade, ifall någon har ett prenumerationsnummer men inte får det att funka:

To access your subscription on the WatchTime app (on either iOS or Droid
devices), click "More" on one of the regular issues (not a special issue),
and enter your subscription number in the Login for Subscribers section.
You can also read the issues on your computer via our online archive,
where you login with the same number: http://watchtime.com/print-archive/
tack, får väl ta och maila de ikväll för jag har fortfarande inte fått någon kod.
 

watchwelder

Friends of KS
Ok, har fått svar från WatchTime med ett prenumerationsnummer. De sade att jag borde ha fått det snabbare och beklagade förseningen. Ni andra kan ju också mejla dem på adressen i orderbekräftelsen om inget dyker upp. Funkade i alla fall fint att logga in nu och jag kommer åt alla nummer bakåt i tiden :).
Här är instruktionerna de skickade, ifall någon har ett prenumerationsnummer men inte får det att funka:

To access your subscription on the WatchTime app (on either iOS or Droid
devices), click "More" on one of the regular issues (not a special issue),
and enter your subscription number in the Login for Subscribers section.
You can also read the issues on your computer via our online archive,
where you login with the same number: http://watchtime.com/print-archive/

Tack! Får ta och maila dem idag
 
Topp