• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Watchwindershop.dk

Rholm

Cartier
Tjena...

Undrar om någon har köpt någon låda från dem? Är på jakt efter en fin låda och jag orkar inte köpa något som är smäckigt vid leverans. Gillar dom täckta lådorna dom har. Eller om ni kan rekommendera några som säljer några stabila lådor...Tack

Mvh
 

Rholm

Cartier
Tack för tipset, ska kolla.Man vill ju ha en låda med schyssta gångjärn och som känns stabil.......och så ska den vara snygg också. Många parametrar som ska stämma.....:)
 

k-spring

Breitling
Hej!

Perfekt tack för e-bay tipset precis det som jag har letat efter, är lite dålig på att ha klockan på mig så den stannar jämnt för mig, har du aning om hur affären går till? är det prepayment som gäller, vad gåt frakten till?

Jan
:)
 

hans

Petrus Kenicius
k-spring skrev:
Hej!

Perfekt tack för e-bay tipset precis det som jag har letat efter, är lite dålig på att ha klockan på mig så den stannar jämnt för mig, har du aning om hur affären går till? är det prepayment som gäller, vad gåt frakten till?

Jan
:)

Betalning via paypal innan de skickar och frakten låg på €18,75 för windern jag köpte.
 
Topp