• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vess1an

D

Deleted member 4412

Guest
Good Guy!!
Han lät mej få första tjing på sin Helvetia om han skulle sälja den. Fick ett pm igår kväll att den va till salu och efter två försäljninar av mej så köpte jag den idag. Trevlig kille som tom tig sej tid att svänga förbi mitt jobb o ta en kaffe och leverera klockan!
Tack för en smidig affär och att du lät mej få första tjing:)
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Sålde en klocka i 20k klassen till Wille mot en billigare klocka + cash. Blixtsnabb överföring till mitt konto och bytesklockan skickades följande dag väl förpackad. Den överträffade dessutom förväntningarna.

Trevlig snubbe som är en riktig Goodguy!
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Köpt en Citizen av Willie, mycket trevlig herre att komunicera med och skulle inte tveka att göra fler affärer med honom.
Klockan skickades dessutom innan han sett några pengar på kontot.
Bara massa +++++ från mig.


Peter
 

aosehus

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Köpt en klocka i 4000kr-klassen av denna herre. Mycket trevlig kommunikation och snabbt och smidigt skickat. Toppen!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Köpt en Cartier Tank Solo från Wille. Tydliga svar på alla mina frågor. Dessutom tog han klockan, på eget initiativ, till Rob Engström för att kolla upp att allt stämmer och såg bra ut.

Då jag ligger hemma i feber mötte han upp en vän för överlämning av klockan som tog den till min stad.

Fantastisk säljare som jag gärna gör affärer med i framtiden! Flexibel och förståndig goodguy.

Mycket nöje!
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Bytte till mig en fantastisk Squale av Wille f2f på gtg. Smidig affär, jag blev tvungen att lägga på några hundra från mitt håll för att det skulle kännas rättvist! :) En mycket trevlig bekantskap! Skulle utan tvekan göra ny affär. Goodguy!
 

Mr Chance

Kalmar
Sålde ett serviceinsert till W, funkade utmärkt. Swishade pengar direkt och kommunikationen flöt fint. Träffat honom ett flertal gånger irl, trevlig kille! 100% good guy.
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Sålt en vintage dykare till denna gentleman. Inget tjafs eller knussel utan snabba och raka puckar. Helt enkelt en hedersknyffel av bästa sort. 100 % Goodguy.
 

Maro

Audemars
Har precis gjort en bytesdeal med @Weasel
Mycket bra att göra affärer med skickade snabbt och paket var mycket välpackat! Trevlig jävel som jag gärna gör fler affärer med.
 
Topp