• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vess1an

Oreo

Omega
Köpt en squale av @Weasel - mycket trevlig! När jag hade second thoughts var han enbart tillmötesgående och lyhörd! Körde till och med förbi min adress :)
 

PJW

Audemars
2-Faktor
Bytköpt av Weasel och träffats ett par gånger tidigare. Supergoodguy på alla sätt. Gör mer än gärna affär igen!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Klippte en grym vintage Speedy av denne gentleman. Hur nöjd som helst o längtar tills jag får äran att klippa fler mögliga klockor:)
Kunnig, ödmjuk o trevlig dessutom så en riktig Goodguy!!
 
C

Coach

Guest
Bytte klocka mot klockor med herren ifråga och allt gick hur smidigt som helst.
Trevlig kommunikation och en välpaketerad klocka kom med posten enl ök.
Definitivt en goodguy som jag gärna gör affärer med igen :)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Återigen haft äran att få klippa en härlig mögeldinka, Certina, av någon jag numera kallar vän.
Fortfarande en Goodguy i mina ögon o jag längtar tills jag återigen får äran att köpa något av honom:)
 

MickeJ

Panerai
Gjort ännu ett par band till Weasel. Som alltid supertrevligt att ha med den här mannen att göra, enkelt och smidigt. Skolboksdefinitionen av goodguy :)
 

banan

Cartier
Köpte halvvintage i 10k-klassen på distans av @Vess1an . Väldigt smidig affär med trevlig dialog, bra beskrivning och kanonpaketering. En riktig goodguy i mina ögon.
 
Topp