• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Webbläsare

time4me

Breitling
Jag använder Safari och undrar om det spelar någon roll vilken webbläsare man använder för att kunna ta del av "hela snacket"?
 

time4me

Breitling
Under Senaste Nytt/ Tre klockor i solen, där får jag två svarta bilder. Laddade ner Firefox och där blev de synliga. Så nu vet vi det;)-Jag kör MacBook Air 13". Safari.
 

time4me

Breitling
Samma fenomen under Senaste Nytt/ Två klockor i solen, en svart bild visades där. Funkade i Firefox.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Chrome via mobilen: "sök forum", då kan den webbläsaren krascha. Hänt mig flera gånger
 

time4me

Breitling
PrintScreen.png
När jag använder Safari så ser det ut så här, ska se om det går att infoga en bild (är ju ny här;)
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
PrintScreen.png
När jag använder Safari så ser det ut så här, ska se om det går att infoga en bild (är ju ny här;)

jag har precis samma problem. Kör macbook air och safari. Har provat det mesta och snackat med alla möjliga hackerzzz (daviden inräknad), men inte ens de får det inte att funka. Förmodligen beror det på något skräp som ligger och skaver någonstans. En ominstallation av OSX är nog ända utvägen. Men ett latemanstips är att öppna bilden i ny flik, då kan du se den.
 

time4me

Breitling
jag har precis samma problem. Kör macbook air och safari. Har provat det mesta och snackat med alla möjliga hackerzzz (daviden inräknad), men inte ens de får det inte att funka. Förmodligen beror det på något skräp som ligger och skaver någonstans. En ominstallation av OSX är nog ända utvägen. Men ett latemanstips är att öppna bilden i ny flik, då kan du se den.

Tack för ett konstruktivt tips!
 
Topp