• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Weberg

Weberg

Audemars
Har sålt och köpt både stort och smått här på forumet. Om du tycker jag är en hygglig prick så skriv gärna en rad!
Ha en fin dag /Weberg.
 
Senast ändrad:

Ernesto

Patek
2-Faktor
Agerat kurir.

Tog emot pengar från annan medlem och träffade Weberg F2F för ett klockköp i 20k-klassen. Trevlig och bra kontakt!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Gjorde en kort affär men lämnade tillbaka. Inga som helst problem med detta, Weberg är både ärlig och en äkta gooduy! :)
Gör gärna affärer igen!
 

PJW

Audemars
2-Faktor
Sålt en billig vintagedinka till herrn - inga som helst konstigheter. Snabb betalning, rak och trevlig kommunikation! Goodguy.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Köpt en vintagedykare av @Weberg som till och med var i bättre skick än vad som var beskrivet i annonsen.
Snabba och informativa svar innan köpet, samt välpaketerad klocka vid leverans. 100% goodguy.
 

Hallolo

Omega
Trevlig prick!
Vi diskuterade köp och jag gav adress samtidigt som jag frågade om nummer till betalning, fick inget svar. Sedan veckan efter låg ett paket i brevlådan med saker jag inte ens betalat för, ska tilläggas att jag själv är en goodguy och påpekar än en gång att jag önskar att få betala.
Summa sumarum, lite vimsigt men absolut goodguy :D
 

Donorvar

Omega
Handlade en Zodiac utav Weberg. Svarade på frågorna jag hade på ett fantastiskt trevligt sätt. Allt var precis som beskrivet och mycket välpaketerat. Rekommenderas varmt!
 
Topp