• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Weekendresa/mini bröllopsresa

Brunleif

Panerai
Efter förra helgens giftermål planeras kortare bröllopsresa.
Det är för tillfället svårt med barnpassning under veckorna och därför passar det sig inte att åka längre än max tor-sön.

Vi vill åka någonstans som fortfarande tillåter bad, men inte har så lång restid.
Får gärna vara billigt på plats.

Tips???
 

Brunleif

Panerai
Var till Warszawa i maj, men Polen är absolut ett alternativ. Speciellt med tanke på att det är så billigt att leva där!
 
För Dubrovnik kan kanske airtours vara ett tips. Annars har jag ibland sökt inspiration via typ lågpriskalendern på sas och sedan letat boende. Som vanligt är ju tors-sön dyrast så man får mer för pengarna om man kan åka andra dagar.
 

Mankebank

Cartier
Franska rivieran naturligtvis. Både SAS och Norwegian flyger direkt till Nice på ganska exakt tre timmar. Vill man inte bo i Nice finns direkttåg till Antibes, Cannes eller Monaco.

Edit: Ska det vara billigt kanske inte Monaco är det självklara valet.
 

Brunleif

Panerai
Jag skulle själv gärna åka till Nice, men min fru, hennes syster och man gifte oss samtidigt och planerar att åka samtidigt.
Systern och hennes man bodde där i ett år och är inte supersugna på att åka dit igen.
Verkar som övriga är mest sugna på Barcelona, så tror att det kommer sluta där.
 
Topp