• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

What your watch says about you!!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
FAAN på pricken! Förutom håret och det där med hipsters,Wes Anderson,Bill Murray å de där konstiga borden och stolarna... Egentligen stämde bara klockan och att jag en gång var en jävel på Skateboard:) Oräkneliga nätter spenderades i den gamla gången vid Gallerian... Det var tider det.har fortfarande en bräda kvar från den tiden... Å så har jag snott sonens Longboard.. Man vet ju aldrig...
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Kul idé, ännu roligare om de skulle ta med oss stackare som inte kvalade med på listan :-D
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
e2501c9770e51fc8a9114a99e06ba07019acb7e7f19acb45cec35d364c4fac0b.jpg
 

ANkk

Cartier
Rolig läsning, tyvärr känner jag bara igen rolex o hublot typerna.

Jag saknade den andra typen av hipsters med digitala casio o converses, samt biffarna med 50mm+ Klockorna och worst av all > boysen med d dära damn skeleton klockorna, ush
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Kul å välskrivet! En del var väldigt träffande, tyckte jag!

Men vart tog Omega vägen?
Är det typ "Everybody else..."
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Haha faktiskt ganska bra analys. Typ samma som kom fram i tråden om samma ämne?

Bratte= dörrvakt tyckte jag nog ändå att de fick med mellan raderna. "dominant och vill höras osv." ;)
 
Topp