• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Whedda

Whedda

Rolex
Ni som handlat med mig genom åren och känner er nöjda eller bara känner för att gå i god för mig som köpare/säljare är varmt välkomna att skriva några ord här.


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Igge

Panerai
Köpte "insert" av Andreas, både smidigt och trevligt, 100% GG.
Och tack för både fikat å skotipsen :)
/i
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Köpt nitad oyster vintage Rolexlänk. En av nitarna visade sig vara sliten men Whedda ordnade så att länken blev reparerad och omnitad av en auktoriserad Rolexverkstad. 100% good Guy och mycket trevlig kommunikation hela vägen.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Sålt en Cartier Americaine till Whedda. Allt fungerade perfekt från första kontakt till hämtning av klocka. Kan inte klaga på något!
 

Hasse47

Breitling
Ni som handlat med mig genom åren och känner er nöjda eller bara känner för att gå i god för mig som köpare/säljare är varmt välkomna att skriva några ord här.


Skickas från min iPhone via Tapatalk


Hej Whedda. Jag är ny här och verkar inte kunna svara på din annons. Därför provar jag här. Jag är intresserad av din Day Date 18206. Kan du kontakta mig, tack.
Vänliga hälsningar
Hasse
 

dajja

Breitling
Köpte en IWC och det var supersnabb leverans samt klocka och tillbehör var i oerhört bra skick samt bättre än väntat. Klockren säljare!
 
Topp