• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Which IWC pilot are you?

Rossi

Rolex
2-Faktor
Måste bara posta denna reklamfilm från IWC, kanske världens längsta, med John Malkovich.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=cf2oJjUoG0I&feature=youtube_gdata_player[/video]
 
V

Viggen

Guest
Det är vad jag kallar en reklamfilm! Nu blir jag dock tvungen att titta på Slaget Om Storbrittanien ikväll.....Eller Top Gun....Eller Iron Eagle....Eller Rätta Virket... :lol:
 

mace

Cartier
2-Faktor
@Viggen jag kanske har en klocka till dig. Mer överkomlig än en iwc - men med minst lika mkt (kanske mer) cockpit-tid. Kanske, kanske, om du klarar av quartz. ;)
 
V

Viggen

Guest
mace skrev:
@Viggen jag kanske har en klocka till dig. Mer överkomlig än en iwc - men med minst lika mkt (kanske mer) cockpit-tid. Kanske, kanske, om du klarar av quartz. ;)

Nu blir jag nyfiken, och det är klart att jag fixar quartz. IWC är helt utanför min räckvidd, om man inte vinner en bra summa pengar förstås. :lol:

PS. Malkovich var väl bra i Con Air, det var väl tack vare honom man orkade se hela filmen. ;)
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Detta högst vetenskapliga och korrekta test säger att "The watch that best matches your personality is the Pilot." där ser man ... jag som alltid gillat dykare av olika sorter men ack så fel jag hade då
 
V

Viggen

Guest
_robban skrev:
Detta högst vetenskapliga och korrekta test säger att "The watch that best matches your personality is the Pilot." där ser man ... jag som alltid gillat dykare av olika sorter men ack så fel jag hade då

Tror att du har missförstått det lite. "Testet" handlar om villket flygarur som passar din personlighet. :)
 
Topp