• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wii´s insamling till de behövande i Syrien

Wi

NLA
2-Faktor
Denna jul har jag och min familj bestämt oss för att inte bara skicka pengar till släkten i Syrien, utan även skapa en insamling för alla behövande i landet.

Jag kommer bespara er snyft-storys, alla är medvetna om vad som sker i landet och denna insamling går till röda korsets arbete med att hjälpa de utsatta, oavsett religion och ursprung.

Jag vet att alla ni som läser har råd att köpa fina klockor, mao har ni också råd för ett litet bidrag (inget bidrag är för litet). Skippa bara en öl nästa gång du är på krogen..för den ölen kostar lika mycket som en filt eller ett par värmande tofflor.

Tack på förhand.
Skriv gärna ditt KS-nick i bidragskommentaren.
Frid

http://egeninsamling.redcross.se/hjaelp-syrien/8-4180#.VHZP9Q4gQm4.facebook
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Klart vi skall hjälpa till broder, men det brukar tyvärr vara så att vi med mycket pengar är snålare än dom som inte har så gått om dom. J... bra initiativ där lilla Wii ;)!
 
  • Like
Reactions: Wii

plattfot

Rolex
Tack själv för att du vill vara med!
Mycket fint bidrag :)


Bra styrt Mr Wii. Snart 10 000 (-1 000 i adminkostnader) till behövande i en konflikt där ett ofattbart stort antal människor lever under riktigt, riktigt usla förhållanden - både i Syrien och omkringliggande länder. Barn, vuxna och gamla.

Denna konflikt har pågått länge (allt är relativt). Den ser ut att pågå länge till.
Många andra konflikter och kriser runt om i världen tar delvis bort fokus och resurser från den och gör inte situationen lättare för de drabbade.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Bra styrt Mr Wii. Snart 10 000 (-1 000 i adminkostnader) till behövande i en konflikt där ett ofattbart stort antal människor lever under riktigt, riktigt usla förhållanden - både i Syrien och omkringliggande länder. Barn, vuxna och gamla.

Denna konflikt har pågått länge (allt är relativt). Den ser ut att pågå länge till.
Många andra konflikter och kriser runt om i världen tar delvis bort fokus och resurser från den och gör inte situationen lättare för de drabbade.

Mycket bra formulerande om den hemska sanningen..

Min förhoppning är att insamlingen når det andra målet som är 10000kr inom 48h.

Jag tror det är möjligt då vi i dagsläget fått ihop 8800kr!

Så tack igen till er alla
 
Topp