• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wiliamo

Wiliamo

Panerai
Har både sålt och köpt en del på KS nu så det är väl dags för en referenstråd. Har du handlat av, eller sålt till mig får du gärna skriva en rad!

Mvh William :D:cigar:
 

Rey

Rolex
Köpt en gammal vintagedressare och lite perlon band av William! Toppen kommunikation och varorna enligt beskrivning! Goodguy helt klart :)
 

Subby

Rolex
Precis sålt en Ray Raven till William f2f. Väldigt trevlig kille och smidig affär. Helt enkelt en Good Guy.
 

Tassoli

Omega
"Köpte" en klocka av Wiliamo och pengarna gick till BCF. Jag fick gott bemötande och uret levererades fort.
10/10!
 

ignatz

Breitling
Köpte ett armband. Otroligt smidig affär. Snabb leverans och okomplicerad kommunikation. Varans beskrivning stämde 100% med vad jag fick. Top notch! :)
 

Casual Bum

Panerai
2-Faktor
Köpt en klocka av Williamo. Skicket precis som beskrivet. Inga problem med leverans. Williamo är dessutom mycket trevlig.
Rekommenderas absolut :)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Kommenterade Wiliamos armband igår på Sjöö Sandström eventet. Vad gör han då? Postar en bunt hem till mig en tidig fredagsmorgon. KS-andan lever än!

Grymt trevlig kille!
 
Topp