Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Winder carbon expert

Diskussion i 'Diskussion' startad av Airman, 30 december 2015.

1. Airman
    Trådstartare

Airman Präst

Jag har en winder carbon expert. Jag har dock dålig koll på de olika lägena. Det finns alltså två knappar med tre lägen vardera. Givetvis en knapp för antalet varv, och en för att ändra riktningen, medsols, motsols eller båda. Dock har jag ingen koll på antalet varv i relation till antalet svängningar. Någon som har bättre knas? 1-beco-satin-carbon-expert-svart-och-gr-watch-winder-plats-till-1-klocka.jpg

2. Savagear114

Savagear114 Friends of KS

Ingen aning, men jäklar vilken häftig winder :D

3. Airman
    Trådstartare

Airman Präst

Den är cool. Men som sagt, en manual hade varit kanon ;)

4. Mr Chance

Mr Chance Velourmannen

Hur du ska ställa in den beror på vilken klocka du sätter i windern. Google vet svaret för just din klocka. :)

5. Cristian

Cristian Friends of KS

Airman och Flow gillar detta.
  6. Cristian

Cristian Friends of KS

"Det som inte finns på Google är inte värt att veta" har mina barn sagt till mig. :)

Flow gillar detta.
  7. Flow

Flow Bonde

Fick en notis som ledde mig hit och gjorde en snabb bild googling på din bild och hittade detta:

Beco Satin Carbon Expert watchwinder for 1 watch

• Programmable interval motor with right, left and bidirectional rotations, 1248, 960 or 672 turns per day
    • Satin surface finish
    • Including battery compartment (2 x D) and acrylic dust protection cover
    • Delivery without decoration
    B 10,5 x H 20 x 14,5 cm

Airman och Cristian gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield