• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wohoo!

Ricrob

Patek
2000 likes liksom, det måste firas!

Jag åker till Bomans i Trosa med frugan nu, vilket hon tror är för att fira hennes födelsedag men i själva verket är det en egotrip, hehehee!
:D Minisvit och fyra rätters, here we come!

jbWjsFf.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
2000 likes liksom, det måste firas!

Jag åker till Bomans i Trosa med frugan nu, vilket hon tror är för att fira hennes födelsedag men i själva verket är det en egotrip, hehehee!
:D Minisvit och fyra rätters, here we come!

Sex då?!? Det är väl för f-n hela meningen med frugan på hotell, eller? ;)

Bomans är nice! Bodde där efter vårt bröllop för några år sedan. Själva vigseln & festen hade vi ute på en ö på klippan + middag på en trevlig skärgårdskrog.

Ha så trevligt!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Bomans har jag inte testat, låter som något att planera in i kalendern, ha det så skönt. Och den SUBen är nog en av Rollarna som jag ev skulle kunna tänka mig själv (men ta inte det som en intäkt att lura på mig ytterliggare en dinka)!!!!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Bomans har jag inte testat, låter som något att planera in i kalendern, ha det så skönt. Och den SUBen är nog en av Rollarna som jag ev skulle kunna tänka mig själv (men ta inte det som en intäkt att lura på mig ytterliggare en dinka)!!!!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Bomans har jag inte testat, låter som något att planera in i kalendern, ha det så skönt. Och den SUBen är nog en av Rollarna som jag ev skulle kunna tänka mig själv (men ta inte det som en intäkt att lura på mig ytterliggare en dinka)!!!!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Bomans har jag inte testat, låter som något att planera in i kalendern, ha det så skönt. Och den SUBen är nog en av Rollarna som jag ev skulle kunna tänka mig själv (men ta inte det som en intäkt att lura på mig ytterliggare en dinka)!!!!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Bomans har jag inte testat, låter som något att planera in i kalendern, ha det så skönt. Och den SUBen är nog en av Rollarna som jag ev skulle kunna tänka mig själv (men ta inte det som en intäkt att lura på mig ytterliggare en dinka)!!!!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Bomans har jag inte testat, låter som något att planera in i kalendern, ha det så skönt. Och den SUBen är nog en av Rollarna som jag ev skulle kunna tänka mig själv (men ta inte det som en intäkt att lura på mig ytterliggare en dinka)!!!!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Har ni svårt att fatta eller? Kanske ett sätt att få fler inlägg?? Nej..antalet inlägg ökade inte!! Det blev fel i telefonjäveln och jag såg inte att inläggen registrerades, med andra ord skit bakom knapparna. :confused:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hoppsan! Du är ju nästan i mina hemtrakter... Hade det inte varit mysdags för er så hade jag bett sonen forsla ner mig till Trosa så jag kunnat utmana dig i armbrytning... Eller i alla fall bjudit på en öl;-)
Ha det gött på Bomans, där bodde vi när vi gifte oss... Tror de fick renovera det rummet faktiskt...
 
Topp