• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Wolf Viceroy Triple Watch Winder

Timeteller

Breitling
Helt ny Wolf Viceroy Triple Watch Winder till salu (passade inte i sovrummet enligt Hon Som Bestämmer). Helt komplett, till och med inkluderande torrpåsar märkta "Wolf". Osar kvalitet med sköna vred. Pris 6000 kr, vilket är betydligt mindre än vad jag betalade. Kostar 1.678 Eur på Wolfs hemsida:
https://www.wolf1834.co.uk/item/456302/viceroy/

Bilderna är mina egna på den winder som säljs. Har bara testat att den funkar inför försäljningen.

Feautures (taget från Wolfs sida):
  • Rotation Options: Can be set between 300 and 1200 TPD (Turns Per Day). Double the amount of TPD by selecting bi-directional.
  • Directional Settings: Clockwise, Counter Clockwise and Bi-directional
  • Delayed Program Start: Start delay options from 6 hours to 72 hours.
  • Watch Cuff: The cuff has been designed to fit bigger and heavier watches (up to 52mm case). The new design "locks" the cuff into the rotator drum for a secure fit.
  • Battery Option: Option to run the unit on AC power (universal adapter included) or D-Cell/Lithium batteries (not included).
  • Storage: 3 winding modules, 5 piece watch storage (cuff will accommodate up to 52mm case) and travel case
  • Other: Locking glass cover and backlit LCD display

Den är tung, så bäst är nog affär vid träff i Stockholm, typ Stureplan eller Kungsholmen. Jag kan såklart skicka den också, men då får mottagaren betala frakt. Lovar i så fall att bubbelplasta ordentligt. Ingen bytesrätt. Är inte sugen på att sänka priset, då jag själv betalat betydligt mer alldeles nyligen.

IMG_6663.JPG
IMG_6665.JPG
IMG_6657.JPG
IMG_6666.JPG
IMG_6659.JPG
IMG_6660.JPG
IMG_6668.JPG
IMG_6669.JPG
 
Topp