• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wotan

card

Panerai
2-Faktor
Sålt en Stowa Seatime till Wotan. Trevlig kommunikation och snabb betalning!
Tummen upp!
 

Oyster

Omega
Köpt ett stycke Stowa Seatime av Wotan! Mycket trevligt samtal över en kopp java. Snabb och smidig affär. Rekommenderas :) Helreko.
 

Bachchaconne

Breitling
Köpte en Stowa av Wotan och det var en mycket bra affär med stort engagemang av Wotan. Han kollade tex själv att försändelsen blivit skickad och meddelade mig ang lite strul hos PostNord.
Kan bara å det varmaste rekommendera Wotan
 

hejsam

Patek
2-Faktor
Köpte en Aqua Terra av Wotan, riktigt trevlig kille och en riktigt trevlig affär. Bra bemötande rakt igenom, rekomenderar verkligen att göra affärer med honom om ni får chansen! :)
 

Cassel

Breitling
Genuint bra kille att göra affärer med!
Jag köpte en Datejust av Wotan. Han är väldigt trevlig och tydlig i sin kommunikation, både i privata meddelanden och genom sin beskrivning av klockan. Den var exakt som beskriven i annonsen. Köpupplevelsen kunde inte varit bättre!
Kan varmt rekommendera.
 

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Hej! Köpt en klocka, mycket trevlig säljare. Träffades f2f för ett kortare samtal. 100% Good Guy som jag gärna gör affärer med igen.
 

Farbror Melker

Breitling
Köpte en Zodiac Astrographic av Wotan i kanonskick. Snabb och väldigt tillmötesgående. SMidigt gick det oxå.
 
Senast ändrad:

Borone

Cartier
2-Faktor
Gjorde ett klockbyte med @wotan och det var en riktigt angenäm upplevelse. Trevligt snack, bjudkaffe och en finfin klocka. Rekommenderas som en 100% GG.
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Köpte en Citizen Chronomaster. Affären gick exemplariskt smidigt. Bra kommunikation och snabb frakt.
Rekommenderas varmt.
 
Topp