• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wow! Börjar förstå..

Reize

Omega
Min personliga åsikt.
MK är absolut inte en kvalitets klocka. Låt den sitta på din arm under ett tag så får du se vilken kvalité den är gjord av :)

Sen kan jag förstå om folk gillar den för dess utseende och att man köper en sådan för att man inte kan eller vill lägga mer pengar på en klocka men ändå få en designer klocka. Men ett uttalande om att MK gör kvalitets klockor, det är inget jag någonsin skulle kunna stå bakom.
Tester visar på svåra skador i din laterala ironilob.

Du lider även av höga halter av särskrivning...
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Det här är en klocka för MÄN! Jag tänker beställa en i dag får bli på Rob eller Nymans.
vvklnw1345515241220_zpsf185633b.jpg
 

Josef B

Bestraffaren
Jag kom på nyss att hon sade att jag kunde bli stämd om jag fick med inredningen och kanske även klockorna om jag lade ut bilderna på min blogg. Ajdå, nån advokat som kan ge lite mer inblick i det hela?
 

carlanton

Audemars
Jag kom på nyss att hon sade att jag kunde bli stämd om jag fick med inredningen och kanske även klockorna om jag lade ut bilderna på min blogg. Ajdå, nån advokat som kan ge lite mer inblick i det hela?

Så vackra ur uppnår helt klart verkshöjd och skyddas därför av URL. Dessutom är väl MK amerikanskt? Några jurisdiktionsproblem torde ej föreligga och du bör således kunna dömas till döden enligt amerikansk lag.
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
ROB-1832 hur lång väntetid är det på en Marc Eckô ?
Vad jag förstår så är vissa modeller lika åtråvärda som Jacob & CO då endast rappare verkar bära dom!
Josef B tack för chrono24 men det mest där verkar vara fejk då vad jag förstår så är listpriset HÖGT på dessa pjäser!
 

TheKing

Cartier
Thats it.... Suben säljs och 2?!?!! 2 nya MK ska inhandlas.
:confused:



Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2
 
Topp