• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Wristshottävling! It's Sjöö Sandström kepstime!

brr

Omega
Två av mina favoriter. Bonus till den som gissar rätt på drinken.

image.jpg
 

Snårtas

Rolex
Ja, ja .......
Om jag bara kan få Sjöö Sandström att fixa den tavlan jag vill ha, så kommer Tonneau'n att bli magisk även den. Tycker dessutom mycket om tavlan på din Royal Steel!

Hoppas du inte tar illa upp, Tobbe. Det var sagt med glimten i ögat. Tycker du gjorde rätt som behöll istf att sälja till underpris. Nu kan du ju snart räkna in en keps som du kan tacka din tonneau för eftersom ingen lär langa upp ett wristshot med 4 st SS :)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Vad tycker Tobbe att en Tonneau ska ligga på? Vet ej årgång på den hos pantis dock.

Drar på detta svar och spar det till annat tillfälle och tråd. Känns kanske inte som att vi ska ta denna diskussion här. Kan väl bara konstatera att andrahandsvärdet på de flesta märken är skralt. Därför köper vi våra Sjöö Sandström för att vi gillar dem och behåller dem. Hör inte till det mest flippade märket.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Drar på detta svar och spar det till annat tillfälle och tråd. Känns kanske inte som att vi ska ta denna diskussion här. Kan väl bara konstatera att andrahandsvärdet på de flesta märken är skralt. Därför köper vi våra Sjöö Sandström för att vi gillar dem och behåller dem. Hör inte till det mest flippade märket.
Det är lugnt. Tycker Tonneau är lite intressant, mest kanske för att alla tycker den är en av S&S mindre lyckade modeller. Förbarmade mig alltid över udda figurer som liten pöjk..;)


Skickat från iPhone
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Drar på detta svar och spar det till annat tillfälle och tråd. Känns kanske inte som att vi ska ta denna diskussion här. Kan väl bara konstatera att andrahandsvärdet på de flesta märken är skralt. Därför köper vi våra Sjöö Sandström för att vi gillar dem och behåller dem. Hör inte till det mest flippade märket.
För övrigt håller jag helt med.


Skickat från iPhone
 
Topp