• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

WTB Datejust

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Efter att ha tramsat runt med lite seikos och dylikt känner jag nu att det är dags för en rejäl pjäs. mao letar jag efter en datejust!

Är inte riktigt säker på någon speciell referens jag letar efter man har lite attribut som ger pluspoäng.
Prisbild: 10-18k

Här kommer saker som jag gärna ser att den har:
- Länk
- Ljus tavla (silver, vit, guldig, krämfärgad - you name it)
- Nyligen servad
- Plexiglas
- Quickset-datum
- slät ring

Saker som jag gärna undviker:
- Betala för boxar och papper
- mörka urtavlor
- Nya ersättningsvisare

Tror jag har fått med allt nu, är ganska flexibel med vad jag letar efter så tveka inte att posta i tråden/maila mig om ni har något som kanske inte exakt stämmer in på ovanstående :). Kan även dryga ut budgetten något om drömobjektet finnes.


/ Viktor
 
Topp