• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

WTB - fickur

Jonaz

Rolex
Önskar ett fickur till min tolvåriga dotter. Hon Gillar romerska siffror. Misstänker att det är mest som accessoar så det behöver inte vara flott ( dyrt )
Finns i Gbg. F2F är trevligt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

David

Bödeln
Jag har ett Omega-fickur som jag köpte på auktion som inte får den uppmärksamhet det förtjänar utan ligger mest i bankfacket, men 1500 kr kanske är rejält i överkant för en accessoar till en tolvåring? F2F i Göteborg går hur som helst att lösa.
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Dyrt till en 12 åring kanske men samtidigt blir hon den coolaste 12 åringen i stan vilket måste vägas in;)
 
Topp