• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

WTB: Omega Railmaster 2914 - KÖPT!

LtCariad

Omega
2-Faktor
Hej!

Jag är ju rätt ny här på forumet, även om jag frekventerat en hel del tidigare utan att vara reggad. Kunde dock inte låta bli att lägga ut en trevare efter min egna lilla "grail". Jag söker alltså efter en Railmaster 2914. Alla varianter är intressanta, men helst är det en med Broad Arrow jag är ute efter. Pris efter skick och modell, men budgeten ligger på uppemot en 40k i alla fall om så skulle krävas. Tveka inte att höra av er om ni har nåt som kan tänkas passa in på beskrivningen. Har inte handlat här på forumet tidigare, men har 300+ omdömen på Tradera och även några på eBay, om det kan hjälpa. Träffas helst F2F för affär om möjligt, men kan tänka mig andra arrangemang också.

Vänliga hälsningar,

Henrik Andersson
 

LtCariad

Omega
2-Faktor
Re: WTB: Omega Railmaster 2914

Tack för länken :) Har sett den där tidigare, men den är så otroligt avpolerad bak och sliten rätt allmänt. Tveksam till den, men återigen, tack för tipset.

/Henrik
 

Viking

Cartier
Re: WTB: Omega Railmaster 2914

LtCariad skrev:
Hej!

Jag är ju rätt ny här på forumet, även om jag frekventerat en hel del tidigare utan att vara reggad. Kunde dock inte låta bli att lägga ut en trevare efter min egna lilla "grail". Jag söker alltså efter en Railmaster 2914. Alla varianter är intressanta, men helst är det en med Broad Arrow jag är ute efter. Pris efter skick och modell, men budgeten ligger på uppemot en 40k i alla fall om så skulle krävas. Tveka inte att höra av er om ni har nåt som kan tänkas passa in på beskrivningen. Har inte handlat här på forumet tidigare, men har 300+ omdömen på Tradera och även några på eBay, om det kan hjälpa. Träffas helst F2F för affär om möjligt, men kan tänka mig andra arrangemang också.

Vänliga hälsningar,

Henrik Andersson
PM:a mig
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Re: WTB: Omega Railmaster 2914

LtCariad skrev:
Tack för länken :) Har sett den där tidigare, men den är så otroligt avpolerad bak och sliten rätt allmänt. Tveksam till den, men återigen, tack för tipset.

/Henrik

Till den intresserade, klämt på den där klockan ifråga. Tyvärr är det ett lik, hemsk tavla och uslig boett.
 

LtCariad

Omega
2-Faktor
Re: WTB: Omega Railmaster 2914

Jag kan tänka mig det. Bara på bilderna att döma verkar ju tavlan se riktigt illa ut. Nej, inte som annat än reservdelsklocka :)
 
Topp