• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

WTB: Speadmaster midsize

F-L-P

Panerai
Hej!

Omega har så vitt jag vet ingen midsize variant på Speedmastern (midsize brukar ligga kring 34 mm). Däremot finns det en som brukar kallas reduced som är på 39 mm (stod som 36mmeller nåt i katalog men då mätte man den lite udda) som är en automat och med plexi. Har någonstans sett den nämnas som midsize men är som sagt inte en klassisk midsize storlek.

Sedan finns det lite mer moderna speedmaster automater som mäter in på 40mm, som sspeedmaster date och speedmaster day date.

Kanske gör det lite enklare att hitta vad du letar efter, om det är en reduced tror jag att silverminken hade en till salu för ett tag sedan, eller slå på stort och kör målarens i guld (samma storlek) om den finns kvar.

/F-L-P
 

ludde28

Omega
Tack för svaren.
Har klantat mig.
Man ska inte vara aktiv 02.30, då är man inte är klar i skallen :)
Jag menade Seamaster midsize svart tavla, svart bezel.
Kan moderator låsa tråden?
Skapar en ny annons.
Sorry.
 
Topp