Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Säljes/Bytes WTT: Dåligt samvete mot klocka..(liite OT)

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av RicVin, 3 maj 2013.

1. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Då säsongen börjar närma sig så börjar det dåliga samvetet växa... Visst faan, vi har ju TVÅ båtar..:-/

Har en Crescent 495 HT från 1972 med en 65 hk Suzuki från 1993 på som jag skulle kunna tänka mig byta (eller sälja) mot en klocka. Båten är i risigt men sjödugligt skick. Motorn är riktigt fin med ganska få gångtimmar. Har stått uppställd i en lada de senaste 2 åren pga av att vi använder en annan liten båt med aktersnurra vid våra få fiske och badutflykter.
    Bytesvärde runt 10 000:- för båt,motor och en extremt ful och risig 30 trailer... Alternativt kan pengar läggas till eller tas emot beroende på objekt. Så kom igen "hit me"!

OBS!! Det är INTE min båt på bilden utan den norpade jag på nätet för att visa hur den ser ut.

2. Smulan

Smulan Biskop

Från:
    Stadsholmen
    Hej! Var finns båten och hur snabb är combon? Kapell?

3. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Södertäljetrakten, strax under 30 knop. Kappel finns men det funkar bättre som såll... Stativet finns kvar så det går att köpa/sy ett nytt.

4. Knät

Knät Stadsbo

Från:
    Det mörka småland
    Hmm.. Skulle sitta som en smäck. Undrar vad jag har och byta bort. Bara regnumret är ju värt en fet dinka
    Edit: Fasiken regnumret var ju på fel båt

5. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Är det vad som krävs så kan jag tejpa dit vad du vill...:)

LtCariad, Fabian och Charles_ gillar detta.
  6. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Är det den som har legat på Blocket? har kollat på den många gånger men har inte laxingarna över tyvärr!

Lycka till!

7. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Nix, den har inte kommit dit än:)

8. Ricrob

Ricrob Friherre

Det är skitbilligt med den motorn! Sålde en likadan båt o bra skick men med en risig gammal motor för ett par år sedan för 25k. Hade jag jagat en liten båt nu, så hade jag klippt till direkt!

9. Pappi

Pappi Lilla Fridolf

Hur mycket väger den?

RicVin gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps