Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

www.Klockimport.com

Diskussion i 'Diskussion' startad av MaritaBarita, 25 september 2016.

1. MaritaBarita
    Trådstartare

MaritaBarita Torpare

2. jappdapi

jappdapi Bonde

De har samarbete med klarna vad jag kan se... Du kan alltid ringa klarna o höra med dem om hemsidan stämmer etc.

Lycka till

3. Calle med C

Calle med C Stadsbo

Från:
    Eken
    Sidan var reko för några år sedan när jag handlade något jag såhär på rak arm inte kan komma på. Jag vet att min brorsa köpte en SKX009 där i samma veva.

Hur dom är idag vet jag dessvärre inte, men jag tror inte något har ändrats. Är du orolig så kan väl faktura vara ett alternativ?

4. MaritaBarita
    Trådstartare

MaritaBarita Torpare

Ja faktura hade varit en bra lösning men jag har lite "klydd" med klarna just nu efter en affär på Tradera där säljaren hade "missat" några defekter på en klocka. Klockan skickades aldrig och säljaren verkar inte speciellt sugen på att ta kontakt med Klarna (jag har samtalat med dem 2 ggr de senaste veckorna och fakturan är "bestriden" för trots att jag hörde av mig direkt till dem så fick säljaren pengarna av klarna några dagar senare )

5. AndersE

AndersE Bonde

Jag köpte en Seiko därifrån för några år sen. Funkade bra, men rätt höga priser.

6. Depp-Erik

Depp-Erik Stadsbo

Köpte ett läderband av dem för några år sedan. Kass kvalité som gick sönder typ direkt men de återbetalade utan knussel efter ett kalgomail med en bild på eländet.
    Till deras försvar så var det nog det billigaste bandet de hade men jag hade nog inte varit nöjd i alla fall då det inte fanns tillräckligt många hål för att passa min handled (som borde vara av normal storlek då detta aldrig varit ett problem tidigare) samt att remmen gick jävligt trögt genom spännet.

Men som sagt, de betalade tillbaka direkt utan omsvep så ur den synvinkeln så borde företaget vara reko.

7. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    De har sålt länge via blocket. Alltid överpriser i kombination med att de inte är AD. Ser ingen uppsida med att handla där.

jappdapi gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield