• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

xBjörne

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Har köpt en Citizen Aqualand (aka DödsAqualand™) av xHenke. Snabb och trevlig kommunikation. Ultrasnabb leverans.
smiley-face-thumbs-up-png.114131
 

Jooiie

Omega
Har köpt en klocka av @xHenke. Tillmötesgående, trevlig och klockan var helt enligt beskrivning och bilder. Supersnabb leverans trots påskhelg. Det blir inte bättre än så!
100% Goodguy!
 

danne10

Panerai
2-Faktor
Sålt en Breitling till Henke (xHenke) en textboksaffär, snabb och trevlig kontakt, snabb betalning, 100%goodguy..

// Danne
 

Case

Panerai
Köpt Timefactors dykare av Henke. Trevlig typ. Måste ha någon form av kontakt på posten, leveransen gick otroligt snabbt ;). Allt stämde med beskrivning. Good Guy!
 

Bazsy

Cartier
Köpte en Seiko MM300 från @xHenke. Jag swishade pengarna och klockan kom med posten dagen efter, förpackad på ett sådant sätt att inget skulle ens komma nära att skada den. Jag är 100% nöjd och kan bara rekommendera honom.
 

StefanW

Breitling
Köpte nyss en Doxa 300 av Henrik och har inte fått klockan..
Men..
Vi var båda sena med affären, framför allt jag, på fredagskvällen men Henrik
gjorde tydligen hadtighetsrekord på cykel till Företagscenter för att skicka värde före
18:00 !!
Jäkligt schysst och 100% Goodguy.
Tack !
:):):)
 
Topp