Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

yes watch

Diskussion i 'Diskussion' startad av pepsii, 12 mars 2013.

1. pepsii
    Trådstartare

pepsii Torpare

Funderar på att köpa en Yes klocka. Någon som har erfarenhet av dom?

2. Rossi

Rossi Präst

No. no.

3. gruby

gruby Friends of KS

HAHAHAHAHAHA

4. Rber

Rber Biskop

Köpa? För riktiga pengar?:eek:

5. pepsii
    Trådstartare

pepsii Torpare

Ok. Jag fattar. Tyckte bara det var en rolig grej, lite gadgetstuk över det hela. Skulle jag råka vinna högsta vinsten på lotto så kanske jag köper en. Tack för infon.

6. vonhall

vonhall Friends of KS

Från:
    Lerum
    Vad är en Yes watch? Är det något man borde veta vad det är för något?
    Lägg gärna upp en bild eller länk!

7. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    What the... Fan är en Yes klocka??

8. calzone

calzone Biskop

Tack för dagens skratt :lol:

9. Viggen

Viggen Guest

Jag ställer mig i samma led. :)

10. Pappi

Pappi Lilla Fridolf

Jag tittade lite på siten, yeswatch.com. Allt är ju relativt, så jämfört med superfjantiga och värdelösa Suunto så är den ju rena underverket. Kul att man ser hur långa dagarna är. Jag säger Köp!

11. China

China Guest

Det beror väl på vad som döljer sig i boetten. Nu så har Yes watch ganska sparsamt med information om verken (vad jag har sett), så jag säger varken bu eller bä. Rör det sig om citizengroups senaste generation (modifierad eller inte) så är nog priset ganska ok, däremot så finns det ett antal liknande verk som inte räcker riktigt ända fram. Jag har sett en del obekräftade uppgifter om att tillverkaren av verket är OKI, ett företag i Hong Kong som har ett mycket gott rykte när det gäller att modifiera quartzverk till perfektion.

Rör det sig om ett modifierat verk från OKI så tycker jag inte att prislappen är avskräckande, däremot så är jag inte 100% säker då jag inte själv har sett någon klocka från Yes watch.

12. pepsii
    Trådstartare

pepsii Torpare

Tackar för dom balanserade svaren. Har själv bara sett dom på bild. Ska finnas återförsäljare i Norge och Danmark. Får väl åka inom Oslo (jobbar i Norge) för att se dom på riktigt.

13. Wollen

Wollen Barfly

14. vonhall

vonhall Friends of KS

Från:
    Lerum
    Tack för länken!
    Förstod genast varför jag inte kände till YES när jag besökte sidan :D

15. teisd

teisd Torpare

Från:
    København
    Oh no no no :)

16. CaptainOats

CaptainOats Friends of KS

Verkar vara ett skum klocka, kan vara drygt att köpa för att sedan bli besviken.
    Fett är nog inte ordet för den iaf eventuellt om den har flytande visare....

Men det löser sig nog :lol:

17. Rozzy

Rozzy Friends of KS

Från:
    Stockholm
    @Pappikjolo - förklara vad som är fjantigt och värdelöst med Suuntos klockor!? Jag äger själv två, en D6 dykdator till dykning som är suverän samt en Vector som jag använder vid klättring i berg och skidåkning. Kan inte tänka mig bättre klockor vid dessa tillfällen. Superfjantiga och värdelösa hurdå?

18. pepsii
    Trådstartare

pepsii Torpare

Har fått ett halvt svar från YES angående vilket chip som används. Dom säger OKI eller Toshiba. Får väl fråga igen när jag bestämt vilken modell jag vill ha.

Mårtenssons ur Brookfield