• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

yonsson

fredtiger

Cartier
Sålde en Seiko SKXA53 (?), a.k.a Seiko Bullet. Fått otroligt bra råd och tips inför köpet av denna klocka också (dock så kändes den inte 100% på min arm varför Yonsson fick förstatjing på att köpa den av mig). Pengar in på kontot samma dag som kontouppgifterna skickades från mig, strålande!

Dessutom trevlig kille med mycket stort klockkunnande! Kan utan tvekan gå i god för denna kille!
 

BME

Cartier
Har köpt ett par band från yonsson som levererade med bravur!
Han skickade tom med en liten beskrivning om brady strapet och hur det funkar som jag köpte två tummar upp!
 

Bosse

Friends of KS
Gjort affär med Hr. Yonsson, helt klart Goodguy, bra kommunikation och smidig affär hela vägen, rekommenderas.

//Bosse
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Handlade klocka av yonsson. Inga som helst konstigheter, bra beskrivning av klockan och rak kommunikation. Hade gärna dealat igen!
 

Luufy

Omega
2-Faktor
Jag har köpt en klocka av Yonsson. Allt gick mycket bra. Vi hade en snabb, trevlig och rak kommunikation. Klockan levererades snabbt och var i mycket fint skick!
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Sålt klocka till yonsson. Yonsson är snabb, kunnig och supertrevlig. Han är 100% GG och en hedersknyffel som jag gärna gör fler affärer med.
 

komri

Omega
Sålt en länk till Yonsson. Snabbt, enkelt och smidigt. Trevlig dialog, såväl före som efter försäljningen. 100% goodguy!
 
Topp