• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Yonsson!!!

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Går nog att pruta en krona eller två.
Just det, det gjorde det ju... :)

11380077_128559897483132_1711965916_n.jpg
 

CyberAndre

Cartier
Har nåt vagt minne av att Seiko jobbat på att utveckla klockor som just fungerar i rymden. Det där är en sån va?
Nu ska jag inte resa till rymden på ett tag, tror jag. Kanske om en ca 20 år?
Jag skulle nog inte underskatta någonting. Jag tillhör ju trots allt en av dem som upplevde tidevarvet när folk inte kände till mobiltelefoner. På den tiden hade vi någon sorts telefonliknande grej som var kopplad till väggen, nästan som en fast mobilladdare, och man var tvungen att vara hemma när nån ringde.
Vet att det låter konstigt nu. Men om 20 år kanske vi tycker det är obegripligt att vi en gång i tiden hade klockor som bara fungerade på jorden.
Vem vet?

När ska denne mystiske man, med svårt pundartycke för svala dosor och med ett orubbligt Seikopatos....när ska denne upplysne kosmoskatt skaffa en dinka som sätter pöbeln på plats....och så ett ??

image.jpg


En av de hårdaste HK klockorna där ute...
 
Topp