Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Yrvakna ur?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Erekose, 20 augusti 2016.

1. Erekose
    Trådstartare

Erekose Torpare

Har en nybörjarfråga. Fick hem ett litet Omega Genéve damur förra veckan. Noterade att det efter uppdragning gick mycket för fort, säkert 5min per timme. Blev naturligtvis mycket besviken även om jag inte hade betalat så mycket. Nu ungefär en vecka senare håller den tiden alldeles utmärkt. Vad beror detta på? Magnetisering? Allmänt morgontrött?

Tack på förhand!

2. tissoter

tissoter Biskop

Från:
    Rolexfabriken
    Fel inlägg av mig hehe. Mod kan ta bort det.

Senast ändrad: 20 augusti 2016
  3. mackman

mackman Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Har ingen förklaring men det kan väll vara så att grejerna slits in, om den legat ett tag så är det inte så konstigt.
    Ingen vintage dinka men fick hem min Hydroconquest för någon vecka sedan och första veckan gick den c:a 2,5 sek+/dygn. Nu ett par veckor senare går den inte mer än +0,7 sekunder/dygn. :)

4. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
    Skulle tippa på smutsig/klibbig balansspiral som sedan släppt efter att ha fått ticka lite. Troligtvis är det även dags för service på klockan.

Mårtenssons ur Brookfield